الرئيسيةاخبار عاجلةأول تعليق من علي قنديل بعد تعرضه لحادث: اتسرقت وأنا عربيتي مقلوبة...

أول تعليق من علي قنديل بعد تعرضه لحادث: اتسرقت وأنا عربيتي مقلوبة والحرامي مفكرش يشوفني عايش ولا ميت

كشف الفنان علي قنديل تفاصيل تعرضه لحادثي سير وسرقة، في الساعات الأخيرة، حيث حرص الفنان على أن يطمئن جمهوره على أن حالته الصحية أفضل، ولم يُصبْ سوى بـ كدمات إثر الحادث، كما أكد أنه لن يسامح السارق الذي استغل الموقف وانقلاب السيارة وسرق حقيبته وحافظة النقود الخاصة به وهاتفه.

وفي أول تعليق من علي قنديل بعد تعرضه لحادثي سير وسرقة، قال في تصريحاته لـ القاهرة 24: الحمد لله قدر الله وما شاء فعل، عندي خدوش فقط وكدمات بسيطة، وأنا ماشي لقيت جزيرة في نص الطريق، وحاولت أفاديها هي وعربية تانية فحصلت أزمة وفقدت السيطرة والعربية اتقلبت.

وأضاف علي قنديل: كان فيه ناس كتير ولاد بلد وقفوا معايا، والناس ساعدتني وعدلنا العربية، ورجال الشرطة وقفوا معايا وكانوا متفهمين، ولو كنت شُفت اللي سرقني مكنتش هسيبه، ومش أول مرة أسمع أن حد يتسرق وهو عامل

حادثة، لكن حاجة غريبة وتصرف غير أخلاقي لما تكون عربيتي مقلوبة وشخص يسرقني، الحمد لله على كل حال، لكن فكرة السرقة في ظرف زي ده تصرف قبيح وبقول الله لا يسامحه، لأن حتى مشافش اللي عمل الحادثة سليم وعايش ولا لأ.

وفي الساعات الأخيرة، كشف علي قنديل تعرضه لحادثي سير وسرقة، حيث شارك متابعيه بعدة صور له، بعد أن انقلبت سيارته نتيجة تفاجؤه بـ جزيرة في نصف الطريق.

مقالات ذات صلة
- Advertisment -

الأكثر شهرة

احدث التعليقات